Posteado por: Cucha Independentista | 7 marzo 2010

COMUNICAU: Iniciativa Internacionalista- A Solidaridat entre os Pueblos

 

As organizazions que empentemos l’articulazión d’a Iniciativa Internacionalista- A Solidaridat entre os Pueblos, queremos trasladar a la opinión publica istas cuestions:

  1. Baloramos como muy positiba la constituzión de II-SP, tanto dende o punto d’ambista politico como dende o punto d’ambista electoral a pesar de no aber alcanzau representazión en  l’Europarlamento. Cuestión ista condizionada en buena medida por o pucherazo y a criminalizazón empentadas dende  l’Estau Español. 
  2. Una begada más queremos agradexer todas las muestras de refirme recullidas dende muitos puestos d’o mundo, particularmen en a fase en la que II-SP estió ilegalizada por o Tribunal Supremo español.
  3. Consideramos que en coderencia con a propia filosofia fundacional de II-SP, l’autibidat politica y sozial se ha de lebar diya a díya por as organizazions de cada nazión en a suya  nazión, marcos en os que se son dándo los prozesos prenzipals d’acarrazar fuerzas progresistas.
  4. Escpresamos a nuestra boluntat de continar empentando a solidaridat internazionalista y por tanto a colaborazión mutua en tot aquello que siga d’intrés común, pudiendo estar ista colaborazión de carácter bilateral u multilateral. Ixa colaborazión no estará ya baixo a denominazión de II-SP, prochecto que creyemos ha cumpliu os suyos ochetibos politicos prenzipals. En iste nuebo y esferén período cada nazión articulará os suyos prozesos orientaus al treballo d’a solidaridat internazionalista.
  5. En o caso de Castilla belunas d’as organizazions y colectibos que empentamos II-SP, han decidiu continar a suya colaborazión baixo a denominazión de Iniciativa Internacionalista-Castilla, prezisamen en o fren de treballo internazionalista. Ixa dezisión ye respetada por o conchunto de fuerzas que dioron o suyo refirme a II-SP en o conchunto de l´Estau Español.

6 de marzo de 2010

Anuncios

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: