Posteado por: Cucha Independentista | 31 mayo 2009

Crónica del Concierto – Acto político de Cucha Independentista / Iniciativa Internacionalista en ZGZ . 29 de Mayo de 2009.

1

2

3

 IMG_5151

IMG_5189

IMG_5193

IMG_5226

IMG_5231

IMG_5238

IMG_5273

IMG_5285

 

A la calle.  A mostrarnos a cuerpo.

Desde primera hora de la tarde, aún antes de comenzar el mitin-fiesta el ambiente entre l@s compañer@s de la Cucha Independentista ya hacía sospechar que el de ayer iba a ser un día grande. De los de retener en la retina. Uno de esos días de amor y lucha capaces de generar cientos de anécdotas, personales y colectivas, que pasarán al imaginario de los de abajo a la izquierda.

Lo cierto es que amaneció con nubarrones. El ayuntamiento de Belloch I “emperador de Zaragón” nos comunicó que habían decido “concedernos”  permiso para utilizar una de nuestras plazas (en el Casco Viejo de la capital del país) tan sólo hasta las 23:30h de la noche, a sabiendas de que nuestra programación duraría hasta bien entrada la madrugada. Nervios, tensión y rabia. ¿otra vez la represión política planeando sobre nuestras acciones? ¿pero si tan sólo es un concierto (cómo cualquiera de los que se celebran en esa plaza en otras muchas ocasiones)? Asambleyas urgentes, reflexión y acción. Enterados de que la concejala de turno (que se dice socialista) nos tiene por muy mala gente –sic- y que amenaza con “enviarnos” a la policía española si incumplimos su horario, decidimos colectivamente continuar con el acto tal y como estaba planteado (e informado y solicitado con los requerimientos administrativos exigidos). Valoramos que la amenaza velada e indirecta del PSOE era una probatina ¿cedería la Cucha sin dar la batalla? Amig@s, la Cucha Independentista (como la ciudad de Zaragoza) no rebla nunca. Afortunadamente acertamos en el pronóstico, mantuvimos nuestro programación y más allá de algunas dotaciones de “policía secreta” que anduvo en los bares y terrazas del barrio durante toda la jornada, ni rastro de los “enviados” del PPSOE.

Así pues, con la plaza animada por buenas gentes aragonesas comenzamos nuestro acto con la audaz, inusual y brillante  sesión de reggae, ragga y dancehall de Zoko Selektah, que empapaba los muros de arte e historia de La Seo, mientras se sucedían encuentros de viej@s amig@s, viejos y nuevos compañeros. Conversaciones de futuro para posibilitar más unidad, contra el capitalismo y por la independencia de Aragón. Hermosas imágenes las de los corrillos de militantes de la Cucha en animada conversación con compañeros del sindicalismo aragonés de clase (gracias por vuestro trabajo, importante, serio y discreto), con compas de otras izquierdas anticapitalistas que también nos acompañaban, con militantes aragoneses de otras sensibilidades de la izquierda.

Ya con la oscuridad de la noche la plaza se veía aún más hermosa. Las grandes pancartas de Cucha Independentista – Iniziatiba Internazionalista trazaban una imagen de gran fuerza. De presencia de sueños de liberación popular y de clase. Toda la plaza era consciente de dónde y porqué estaba allí. Seguía los actos con contundente actuación del rock de combate de Prau, descargas eléctricas de excelente rock de raso en aragonés, claro y contundente. Las barras del bar ya eran un punto de referencia clave para el encuentro de militantes aragoneses. Mucha gente joven, y también de más edad, algunas familias al completo. Comenzaban a fluir las conversaciones. Rock, biera y la palabra, de militante a militante.

Intervienen los ponentes políticos.  Llega el momento de la intervención de nuestro compañero y candidato de Iniziatiba Internazionalista, Chesús Royo, orador de la escuela de la calle y la asambleya enciende con su discurso vehemente y cargado de sueños y razones a un público entregado, sus propuestas de defensa de la tierra y contra la especulación capitalista, de lucha antipatriarcal, de justicia social, es  interrumpido por gritos que reclaman INDEPENDENCIA para nuestro país, entre aplausos continua su discurso avanzando que el día 7 miles de votos llenarán las urnas de votos independentistas y anticapitalistas y que supondrán sólo el principio de la acción, que la confluencia de las izquierdas independentistas de los Pueblos no es coyuntural sino histórica y que trasciende el hecho electoral. Continua explicando nuestras posiciones rupturistas con el modelo político capitalista y con la estructura del reino español. “Somos socialistas, somos independentistas, somos la ruptura con la barbarie españolista” se suceden los cánticos de apoyo a su discurso por parte de los asistentes. Concluye con agradecimientos a los militantes y con un llamamiento a continuar en la lucha que es de tod@s. Tras él Luis Ocampo, el templado compañero internacionalista castellano va desgranando la razón de ser de la candidatura. Explica el proceso de represión sufrido, detalla como somos internacionalistas porque pertenecemos a Pueblos solidarios, repasa las contradicciones de un sistema heredero directo del franquismo con transición pero sin solución de continuidad, nos cuenta como socialistas de los Pueblos del estado nos hemos unido contra la sinrazón capitalista, su verbo es coreado por los compañeros con gritos de animo y aplausos. Los videos transmitían incansables sobre la gran pantalla nuestras propuestas.

Los compañeros de las redoladas de Aragón (Plana de Uesca, Ribagorza, Ribera Alta, Monegros, Biello Aragón, Matarranya, Baixo Aragón,…, ), compas de los mmss (de defensa de la Tierra, de colectivos feministas, del movimiento LGTB, …), los amigos libertario-independentistas, todos compartiendo jornada de lucha y viéndose representados también en los cortometrajes. Los compañeros de los colectivos antifascistas (¿cómo reconoceros nuestra gratitud por el apoyo desinteresado y eficaz?) animosos y comprometidos como siempre. Estallido de volumen y verbo afilado de Noise & Oi, el ambiente de la plaza es ya el de los grandes actos.

Acercándonos al final del acto es la hora de que la Rebel Spell contagie su optimismo ska-reagge entre los que ya estamos entregados a la fiesta política, vientos, metales, teclados, percusión y voces envuelven la plaza que es un hervidero de gentes confabuladas en la lucha por un Aragón Libre y por un Mundo más justo, se huele el internacionalismo, se palpa la solidaridad y el apoyo mutuo, la gente se divierte y carga sus pilas para continuar trabajando duro en la campaña.

Fue el de ayer un acto único en esta campaña electoral en Aragón, lo fue porque la Cucha Independentista – Iniziatiba Internazionalista se alejó de auditorios, pabellones o salones de actos para mostrar en la calle sin tapujos quienes somos y lo que somos. Y lo fue también por su discurso: Radicalidad democrática, ruptura con el capital, ruptura con el reino español, internacionalismo, socialismo e independentismo, estos son los ingredientes básicos de la receta política que proponemos al pueblo aragonés.

Queremos agradecer a tod@s l@s militantes y simpatizantes de la Cucha Independentista su formidable trabajo durante esta campaña electoral y animarl@s a continuar en el tiempo que queda sin reblar, pero sobre todo recordarles que son participes y corresponsables del futuro de nuestro país y de su relación solidaria y perdurable en el tiempo a través de la candidatura Iniziatiba Internazionalista con otros Pueblos hermanos de Europa, Latinoamérica y de cualquier rincón de nuestro planeta que haga suya la lucha por la igualdad, la justicia social y la libertad. Como no, agradecer también a tod@s l@s asistentes a nuestro acto que hicieron posible una hermosa noche de lucha y fiesta política.

 

NI UN PASO ATRAS… EL 7 DE JUNIO VOTA INICIATIVA INTERNACIONALISTA!

_______________________________________________________________________________

 

Ta la carrera. A amostrar-nos a cuerpo.

Dende primera ora d’a tardi, mesmo antis d’escomenzipiar o mitin-fiesta l’ambién entre @s compañer@s d’a Cucha Independentista ya feba sospeitar que o d’o biernes iba a estar un diya gran. D’os de replegar en a retina. Uno d’ixos diyas d’amor y luita capables de chenerar zientos d’anecdotas, personals y colectibas, que pasarán a l’imachinario d’os d’abaixo a la cucha.

Lo zierto ye que amanixió con boiras. O conzello de Belloch I “emperador de Zaragón” nos comunicó que eban dezidiu de “conzeder-nos” permiso ta fer serbir una d’as nuestras plazas (en o Casco Biello d’a capital d’o país) nomás dica las 23:30h d’a nuei, a sabiendas de que a nuestra programazión duraría dica bien entrada la maitinada. Nierbols, tensión y rabia. ¿atra begada la represión politica planeyando sobre as nuestras aczions?¿pero si nomás ye un conzierto (cómo cualsiquiera d’os que se zelebran en ixa plaza en atras muitas enchaquias)? Asambleyas urchens, reflexión y aczión. Enteraus de que a conzellera de turno (que se diz sozialista) nos tiene por mui mala chen –sic- y que menaza con “fer-nos arribar” a la polizía española si incumplimos o suyo orario, dezidimos colectibamén de continar con l’acto tal y como yera planteyau (e informau y demandau con os requerimientos alministratibos exichius). Baluramos que a menaza beilada e indirecta d’o PSOE yera una prebatina ¿reblaría a Cucha sin dar la baralla? Amig@s, a Cucha Independentista (como a ziudat de Zaragoza) no rebla nunca. Afortunadamén enzertemos en o pronostico, manteniemos a nuestra programazión y dillá de bellas dotazions de “polizía secreta” que dondió por os bars y terrazas d’o bico en toda la chornada, garra bayo d’os “nimbiaus” d’o PPSOE.

Asinas pues, con a plaza animada por buena chen aragonesa prenzipiemos o nuestro acto con animadera y brillán sesión de reggae, ragga y dacehall de Zoko Selektah, que chipiaba as parez d’arte e istoria d’a Seo, tot suzedendo-se-ie trobadas de biell@s amig@s, biellos y nuebos compañers. Combersas de futuro ta posibilitar más unidat, contra o capitalismo y por a independenzia d’Aragón. Polidas imachens as d’os roldes de militans d’a Cucha en animada combersa con compañers d’os sindicalismo aragonés de clase (grazias por o buestro treballo, importán, serio y no guaire bistero), con compañers d’as cuchas anticapitalistas que tamién nos i acompañaban, con militans aragoneses d’atras sensibilidaz d’a cucha.

Ya con a foscor d’a nuei a plaza se beyeba encara más polida. As grans pancartas de Cucha Independentista- Iniziatiba Internazionalista prochectaban una imachen de firme fuerza. De presenzia de suenios de liberazión popular y de clase. Toda la plaza yera conszién d’an y por qué  yera allí. Continaban os actos con a contundén actuazión d’o rock de baralla de Prau, descargas eléctricas d’exzelén rock en aragonés de tot, esclatero y contundén. As barras d’o bar ya yeran un puesto de referenzia clau ta la trobada de militans aragoneses. Muita chen choben, y tamién de más edat, bellas familias al completo. Prenzipiaban a fluyir as combersas. Rock, ordio y a parola, de militán enta millitán.

Bi interbienen os ponens politicos. Plega l’inte d’a interbenzión d’o nuestro compañero y candidato d’Iniziatiba Internazionalista, Chesús Royo, orador d’a escuela d’a carrera y l’asambleya. Enchega con o suyo discurso behemén y cargau de suenios y razons enta un publico entregau, as suyas propuestas d’esfensa d’a tierra y contra l’especulazión capitalista, a luita antipatriarcal, de chustizia sozial, ye interrumpiu por chilos que reclaman INDEPENDENZIA ta o nuestro país, entre aplausos contina o suyo discurso abanzando que o diya 7 mils de botos plenarán as urnas de botos independentistas y anticapitalistas y que suposarán nomás o prenzipio de l’aczión, que a confluenzia d’as cuchas indenpendentistas d’os Pueblos no ye coyuntural sino istorica y que trasziende o feito electoral. Contina explicando as nuestras posizions crebaderas de tot con o modelo politico capitalista y con o tarabidau d’o reino español. “Somos sozialistas, comos independentistas, somos a ruptura con a barbarie españolista” se suzeden os canticos de refirme enta o suyo discurso por parti d’os asistens. Remata con agradeximientos enta os militans y con un clamamiento a continar en a luita que ye de toz/todas. Dimpués d’él Luis Ocampo, o rasmioso compañero internazionalista castellano ba esfilorchando a razón de ser d’a candidatura. Explica o prozeso de represión sufriu, detalla como somos internazionalistas porque perteneixemos a Pueblos solidarios, repasa as contradiczions d’un sistema ereu directo d’o franquismo con transizión pero sin soluzión de continidat, nos cuenta como socialistas d’os Pueblos de l’estau nos emos chuntau contra la sinrazón capitalista, o suyo berbo ye coreau por os suyos compañers con chilos d’animo y aplausos. Os bidios prochectaban incansables sobre a gran pantalla as nuestras propuestas.

Os compañers d’as redoladas d’Aragón (Plana de Uesca, Ribagorza, Ribera Alta, Monegros, Biello Aragón, Matarranya, Baixo Aragón,…, ), compañers d’os mmss (d’esfensa d’a Tierra, de colectibos feministas, d’o mobimiento LGTB, …), os siempre amigos libertario-independentistas, toz compartindo chornada de luita y beyendo-se representaus tamién en os cortometraches. Os compañers d’os colectibos antifaixistas (¿cómo reconoixeros a nuestra gratitut por o refirme desintresau y eficaz?) rasmiosos y embrecaus como siempre. L’esclatar de bolumen y berbo esmolau de Noise & Oi, l’ambién d’a plaza ye ya o d’os grans actos.

Amanando-nos a la fin de l’acto ye a ora de que a Rebel Spell apegue o suyo optimismo ska-reagge entre os que ye somos entregaus a la fiesta politica, aires, metals, teclaus, percusión y bozes enronan a plaza que ye un bullir de chen achuntadas en a luita por un Aragón Libre y por un Mundo más chusto, se ulora l’internazionalismo, se palpa a solidaridat y o refirme mutuo, a chen se dibierten y carga as suyas pilas ta continar treballando firme en a campaña.

Estió o d’ayer un acto unico en ista campaña electoral en Aragón, lo fue porque a Cucha Independentista- Iniziatiba Internazionalista se quedó luen d’auditorios, pabellons u salons d’actos ta amostrar en a carrera sin tabus qui somos y lo que somos. Y lo fue tamién por o suyo discurso: Radicalidat democrática, crebar con o capital, crebar con o reino español, internazionalismo, socialismo e independentismo, istos son os dos alazez d’a rezeta politica que proposamos enta o pueblo aragonés.

Queremos agradeixer a toz/todas @s militans y simpatizans d’a Cucha Independentista o suyo formidable treballo en ista campaña electoral y empentar-les a continar en o tiempo que queda sin reblar, pero más que más remerar-les que son partizipes y corresponsables d’o futuro d’o nuestro país y d’a suya relazión solidaria y perdurable en o tiempo por meyo d’a candidatura Iniziatiba Internazionalista con atros Pueblos chirmanos d’Europa, Latinoamerica y de cualsiquier cantón d’o nuestro planeta que faiga a suya luita por a igualdat, a chustizia sozial y a libertat. Como no, agradeixer tamién a toz/todas @s asistens a o nuestro acto que fazión posible una polida nuei de luita y fiesta politica. 

DENGÚN TRANGO ENTA ZAGA…. O 7 DE CHUNIO BOTA INIZIATIBA INTERNAZIONALISTA!

Anuncios

Responses

  1. […] El post original […]


Categorías

A %d blogueros les gusta esto: