Posteado por: Cucha Independentista | 20 mayo 2009

Manifiesto de apoyo a Iniziatiba Internazionalista

uca

 

Unibersidá Coleutibo Aragonesista como coleutibo universitario de representazion estudiantil independien, beyemos con narcamiento como os clamaus “democratas” criminalizan, enristen e ilegalizan a candidatura de Iniziatiba Internazionalista- A Solidaridat entre os Pueblos (II-SP). Fendonos remerar tiempos no mui luengos, que a suya Transizion mai ha queriu trancar; e que de feito, fomentan. O suyo control mediatico e os suyos puliticos siguen alimentando o conceuto de mezclar disidenzia con biolenzia e terrorismo. Ta que cualsiquier presona cretica a o rechimen se le pueda considerar a o menos sospechosx.

Una candidatura cualo unico crimen ye estobar a o estau burgues espanyol, una candidatura cualo unico crimen ye luitar per totas as nazions e os treballadors oprimius per iste estau. Una candidatura que creye que atro mundo ye posible y que quier luitar per isto.

Comtrimostrando o temor que os poders fáticos sienten a o beyerr a posibilidat reyal de que saliera reprentazion de una candidatura anticapitalista e a fabor d’a autodeterminazion d’os pueblos n’o parlamento europeyo.

Dende a nuestra organizazion queremos solidarizarnos con ista candidatura e as presonas que a son lebando a cabo. Entimando rotundamen o atropello e manipulazión informatiba lebau a cabo per os meyos de “desinformazion” estatals y a suya “chustiza”.

Entalto os pueblos libres, chuntos e solidarios!!!

________________________________________

 

Unibersidá Coleutibo Aragonesista como colectivo universitario de representación estudiantil independiente, contemplamos con estupor como los llamados “democratas” criminalizan, atacan e ilegalizan la candidatura de Iniciativa Internacionalista-La Solidaridad entre los Pueblos (II-SP). Haciendonos recordar tiempos no muy lejanos, que su Transición nunca ha querido cerrar; y que de hecho, fomentan. Su control mediático y sus políticos siguen alimentando el concepto de mezclar disidencia con violencia y terrorismo. Para que cualquier persona crítica al régimen se le pueda considerar al menos sospechosx.

Una candidatura cuyo único crimen es molestar al estado burgues español, una candidatura cuyo único crimen es luchar por todas las naciones y trabajadorxs oprimidxs por este estado. Una candidatura que cree que otro mundo es posible y que quiere luchar por ello.

Demostrando el temor que los poderes fáticos sienten al contemplar la posibilidad real de que saliera reprentación de una candidatura anticapitalista y a favor de la autodeterminación de los pueblos en el parlamento europeo.

Desde nuestra organizacion queremos solidarizarnos con esta candidatura y las personas que la están llevando a cabo. Denunciando rotundamene el atropello y manipulación informativa llevado a cabo por los medios de “desinformacion” estatales y su “justicia”.

Entalto los pueblos libres, unidos y solidarios!!!

Anuncios

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: