Posteado por: Cucha Independentista | 20 mayo 2009

Comunicado de Cucha Independentista: Frente a la ilegalización de Iniciativa Internacionalista… Quién es la CHA y que hacen?

cucha

 

Es cierto que cuando hablamos de un colectivo tan “amplio” como puede ser Chunta Aragonesista no es conveniente generalizar, por dentro de esta formación aun queda buena gente, gente como la que valientemente y haciendo valer su derecho democrático de avalar desde su cargo público a una opción como Iniciativa Internacionalista, que se autodenomina Independentista de Izquierdas y Anticapitalista, no dudó ni un instante en valorar positivamente la presencia de una fuerza así en Aragón y dar su apoyo.

A todos ellos muchas gracias y de verdad que nos sentimos muy honrados por darnos vuestro apoyo en su día. Es por ell@s por quienes no hemos sacado este comunicado antes.

Pero este apoyo dado voluntariamente y como fruto del ejercicio de su derecho democrático, se vio truncado por la increíble campaña de represión y criminalización que ha sufrido Iniciativa Internacionalista, La Solidaridad entre los Pueblos.

Esta Campaña orquestada por el Ministerio del interior tuvo su eco en los diferentes partidos estatales como son el PSOE, PP e IU, que a la voz de “AR” comandaron a sus hordas para que retiraran su avales de ipso facto a dicha candidatura, los valientes andaluces de CUT resistieron los presiones de su Coordinador General, Cayo Lara, que llegó a amenazar de expulsión a sus compañeros si no retiraban el aval a I.I.

Pero, ¿y aquí, en Aragón?, ¿que pasó?

Pues como es de suponer, pese a la poco publicitada retirada de avales de los concejales de CHA que los habían dado, que la dirección Nacional de Chunta Aragonesista recogiendo la orden del Ministerio de Interior presionaron de forma coactiva e intimidatoria a sus concejales “rebeldes” trasmitiendo con más ahínco aun si cabe las mentiras y las falsas acusaciones que se estaban vertiendo sobre I.I. desde los medios de comunicación de masas.

Ese partido que se llama progresista y de izquierdas actuó de la forma más vil que se puede hacer, incriminando y amenazando a sus propios concejales con “las negativas consecuencias” de ejercer su derecho de aval a Iniciativa Internacionalista.

Así actúa Chunta Aragonesista, ese partido en el que su Dirección Nacional llama para amedrentar, donde tanto su Secretario General como su Vicesecretaria General, volvieron locos con numerosas llamadas a los concejales para “advertirles”.

Se ve que para los dirigentes de CHA los independentistas seguimos siendo “aberrantes” (Bizén Fuster dixit).¿Que opinarán sus compañeros de coalición “La Europa de los pueblos” (BNG, ERC, Aralar, EA), Los cuales han dado su apoyo a I.I condenado y rechazando su ilegalización? ¿Qué pensarían de la forma de actuar de CHA?

Hay que señalar que la CHA es uno de los pocos partidos de la izquierda institucional o socialdemócrata que no ha tomado partido en contra de esta caza de brujas, cuando hasta el propio PNV lo ha hecho. Lamentable. Por un lado presionan a los avalistas y por otro mantienen silencio ante la criminalización. Un silencio cómplice, y nunca mejor dicho.

Claro que esta forma cobarde de asumir las ordenes del Gobierno Central de España, no es más que el reflejo de su política, medias tintas sin fondo ni palabra, sin compromiso ni valentía, pero siempre dispuestos a rentabilizar políticamente esfuerzos de otr@s.

Desde Cucha Independentista queremos arremeter contra su falsedad, destapar la realidad y arrancar la careta de hipocresía que bajo la que se ocultan. Queremos denunciar publicamente la labor policial que han ejercido actuando como correa de transmisión del ministerio del interior, llegando a ejercer la presión necesaria sobre los avalistas para que estos, intimidados y presionados no por la policia (ya que se trata de un acto totalmente legal) sino por su partido, retiraran los avales a II-SP.

Chunta Aragonesista se puede considerar un partido traidor, traidor a los principios democráticos, traidor a sus propias votaciones respecto a la Ley de Partidos, donde ya se criticó al Cantautor José Antonio Labordeta por no votar en contra, igual esa postura no era tan personal como pensábamos algunos entonces.

Y ahora esa misma ley ha llegado con toda su fuerza a Aragón de la mano de CHUNTA ARAGONESISTA.

Enhorabuena CHA, muchas gracias por hacer de Aragón un lugar menos democrático.

Aragon, a 15 de Mayo de 2009, la Cucha Independentista Aragonesa

 __________________________________________________

 

Ye zierto que cuan fablamos d’un colectibo tan “amplo” como puede ser Chunta Aragonesista no ye conbenién cheneralizar, per aíntro d’esta formazión encara queda buena chen, chen como a que balienmén y fendo baler o suyo dreito democratico d’abalar dende o suyo cargo publico a una opzión como Iniziatiba Internazionalista, que s’autodenomina Independentista de Cuchas y Anticapitalista, no dandalió nian un inte en balurar positibamén a presenzia d’una fuerza asinas en Aragón y dar o suyo refirme.

A toz ellos muitas grazias y en beras que mos sentimos muito onraus per dar-nos o buestro apoyo en su diya. Ye per ell@s per qui no hemos quitau iste comunicau antis.

Pero iste refirme dau boluntariamén y como fruito de l’exerzizio d’o suyo dreito democratico, se estió trabau per a increyible campaña de represión y criminalizazión que ha sufriu Iniziatiba Internazionalista, A Solidaridat entre os Pueblos.

Ista Campaña orquestada per o Ministerio de l’interior tenió lo suyo su eco en os diferens partius estatals como son o PSOE, PP e IU, que a la boz de “AR” comandaron as suyas hordas ta que retirasen os suyos abals de ipso facto a dita candidatura, os baliens andaluzes de CUT resistión as presions d’o suyo Coordinador Cheneral Cayo Lara, que plegó a menazar d’expulsión a los suyos compañers si no retiraban  l’abal a I.I.

Pero, Y aquí? En Aragón que pasó?

Pues como ye de suposar, tot a poco publizitada retirada d’abales d’os concelleros de CHA que los eban dau, que a direczión Nazional de Chunta Aragonesista recullindo a orden d’o Ministerio d’Interior presionaron de traza coactiba e intimidatoria á os suyos concelleros “rebeldes” trasmitindo con mes pitera encara as mentiras y las falsas acusazions que se yeran bertindo sobre I.I. dende os meyos de comunicazión de masas.

Ixe partiu que se clama progresista y de cuchas actuó d’a traza mes vil que se puede fer, incriminando y menazando a los suyos propios concelleros con “as negatibas consecuenzias” d’exerzer o suyo dreito d’abal a Iniciativa Internacionalista.

Asinas actúa Chunta Aragonesista, ixe partiu en u que a suya Direczión Nazional truca t’acoquinar, an tanto lo suyo Secretario Cheneral como a suya Vizesecretaria Cheneral, tornaron cucharetas con numerosas trucadas a los concelleros ta “albertir-les”.

Se bei que ta os dirichens de CHA os independentistas continamos estando “aberrantes” (Bizén Fuste dixit).¿Que opinarán os suyos compañers de coalizión “La Europa de los pueblos” (BNG, ERC, Aralar, EA), os cuals han dau o suyo refirme a I.I condenado y refusando a suya ilegalizazión? ¿Qué pensarían d’a traza d’actuar de CHA?

S’ha de siñalar que a CHA ye uno d’os pocos partius d’a “cucha instituzional u sozialdemocarta, que no ha preniu partiu en contra d’ista caza de bruixas, cuan dica o propio PNV l’ha feito. Lamentable. D’un costau presionan a los abalistas y d’atra man nian tarten debán  d’a criminalizazión. Un silenzio cómpliz, y nunca millor dito.

Claro que ista traza cobarde d’asumir as ordens d’o Gubierno Zentral d’España, no ye que o reflexo d’a suya politica bofa, sin fundo ni parola, sin compromis ni balura, pero siempre disposaus a rentabilizar politicamén esfuerzos d’otri.

Dende Cucha Independentista queremos enrestir contra a suya falsedat, destapar a reyalidad y rancar a careta de’ipocresía baixo la que s’amagan. Queremos denunziar a labor polizial que han exerziu actuando como correya de transmisión d’o ministerio de l’interior, plegando a exercer a presión nezesaria sobre os abalistas ta que istos, acoquinaus y presionaus no per a polizia sino per o suyo partiu, retirasen os abales a II-SP.

Chunta Aragonesista se puede considerar un partiu traidor, traidor a los principios democraticos, traidor a las suyas propias botazions respectibe a la Lai de Partius, an ya se criticó a lo Cantautor José Antonio Labordeta per no botar en contra, mesmo ixa postura no yera tan presonal como pensába-mos beluns alabez.

Y agora ixa mesma lai ha plegau con toda a suya fuerza a Aragón d’a man de CHUNTA ARAGONESISTA.

Enorabuena CHA, muitas grazias per fer d’Aragón un puesto menos democratico.

Aragon, a 15 de Mayo de 2009, a Cucha Independentista Aragonesa

Anuncios

Responses

  1. […] El post original […]


Categorías

A %d blogueros les gusta esto: