Posteado por: Cucha Independentista | 19 mayo 2009

Comunicado de Agora ante la ilegalización de II

 

Ante la manipuliación de las eleiciones europeas

Dimpués de l’anulación provisional de la candidatura d’Iniciativa Internacionalista pa las eleiciones europeas del 13 de Xunu, AGORA País Llionés manifiesta lo siguiente:

– El nuesu más fondu repunu pa cola criminalización, por parte la maraña político-mediática del Estáu Español, hacia los proyeutos eleutorales d’Iniciativa Internacionalista, Unidá Nacionalista Asturiana y Coalición por las Repúblicas Soberanas en Europa. Y, polo tanto, la nuesa más candial solidaridá pa colos sous miembros.

– La patente falta de democracia del Estáu Español, espresada de nuevo na anulación de la candidatura d’Iniciativa Internacionalista, l’ancultación de cualisquiera crítica hacia la Monarquía ou la xudicialización de la protesta disidente.

– La hipócrita actitú del Gobiernu, qu’a la contra sí permite las actividaes de dellas organizaciones facistas, dalgunas con asesinos condergaos nas súas llistas.

– La nuesa apuesta pola non aplicación, y posterior revocación, de la Llei de Partíos, como instrumentu políticu amañosu al serviciu del gobiernu veceiru, y que triya dereitos cívicos fundamentales.

 

 
 
Anuncios

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: